FAQs

  • Kan ik een product retourneren?

    Kan ik een product retourneren? Retourneren

    Toch niet tevreden over uw bestelde product? Of is het beschadigd? Dat is vervelend, en daar gaan we iets aan doen!

    Zo werkt ons retourbeleid:

    1. Stuur het product naar ons retour. Eventuele verzendkosten zijn voor eigen rekening. Is het product beschadigd? Neem dan eerst even contact met ons op!
    2. Vul ons retourformulier in. Deze vind je via onderstaande downloadknop.
    3. Geld terug binnen 14 dagen na melding van het retour sturen.
    4. Op maat gezaagde of bewerkte producten kunnen helaas niet worden geretourneerd
    5. Indien je zelf de verkeerde afmetingen hebt ingevoerd in onze webshop, kunnen wij niet retourneren.
    6. Bij beschadiging van het product, stuur een foto mee van het betreffende product in de bijlage.

    Het retourformulier

    Download het retourformulier en stuur ons een email met het formulier als bijlage. Zo kunnen wij snel aan de slag met uw retourorder.
    Wij vragen je om het formulier zo goed mogelijk in te vullen. Dit zorgt voor een soepele verwerking door ons.

    DOWNLOAD HET RETOURFORMULIER.


    We hopen dat we zo goed mogelijk hebben mogen helpen. Heb je nog vragen? Laat het ons weten!

  • Wat is het voordeel van een account aanmaken?

    Wat is het voordeel van een account aanmaken? Mijn account

    Indien je een account aanmaakt geniet je van een aantal voordelen. Zo worden je (meerdere) adresgegevens onthouden en eventueel een BTW nummer. Als je vaker kunststoffen bij ons koopt hoeft je dit dus slechts eenmaal in te voeren. Tijdens het afrekenen wordt je mailadres herkent en kun je direct inloggen.  Ook kun je in het account eerdere facturen bekijken, de order status en je order historie.

    Maak direct een account aan

  • Welke betaalmethodes zijn er mogelijk bij het afrekenen?

    Welke betaalmethodes zijn er mogelijk bij het afrekenen? Betalen

    We hebben diverse betaalmethodes beschikbaar voor Nederlandse en Belgische klanten. Wij maken hierbij gebruik van Adyen, een internationale aanbieder van betaalsystemen. Hierdoor is het altijd veilig en vertrouwd. 

    Betaalmethodes Nederlandse klanten:

    • Creditcard
      • VISA
      • Mastercard
      • Meastro
    • iDeal 
      • ABN Amro
      • Rabobank
      • Van Lanschot Bankiers
      • ING
      • Triodos Bank
      • ASN Bank
      • SNS Bank
      • RegioBank
      • Handelsbanken
      • Revolut
      • Bunq
      • MoneYou
      • Knab
    • Overboeking
    • Paypal

    Wij maken bewust geen gebruik van achteraf betalen om onze prijs zo laag mogelijk te houden. Liever op rekening bestellen? Dit kan alleen als je periodiek kunststof bij ons afneemt. Neem voor vragen hierover contact op.

  • Welke maatregelen hanteren wij rondom het coronavirus?

    Welke maatregelen hanteren wij rondom het coronavirus? Coronavirus

    Indien je voor afhalen hebt gekozen verzoeken we om bij klachten thuis te blijven en het product op een later tijdstip op te halen. Communiceer dit wel duidelijk naar ons. Helaas kunnen we momenteel niet helpen om de bestelling in uw auto te begeleiden. Ben je gezond? Dan ben je uiteraard welkom om een product op te halen.

    We hopen dat we hiermee de besmettingskans kunnen minimaliseren.

    Vragen? Neem dan contact op.

  • Welke kortingsbonnen zijn er momenteel actief?

    Welke kortingsbonnen zijn er momenteel actief? Kortingscodes

    Wij krijgen geregeld de vraag dat bepaalde kortingscodes niet werken. Dat komt omdat er diverse websites zijn die 'zogenaamd' kortingscodes van PerlaPlast beschikbaar stellen. We willen je graag waarschuwen dat deze kortingscodes niet officieel zijn en dus ook niet werken. Let ook op met het bezoeken van deze websites met 'kortingscodes'. Deze kortingscodes zijn nep en de websites zorgen ervoor dat je 'gevolgd' word met reclame. 

    Er zijn momenteel geen kortingscodes actief.